måndag 24 november 2008

Det är verkligen SNÖSTORM!

Har vaknat så många gånger under natten av att det har blåst så mycket så man nästan tror att träd ska braka ner!

I lördags vaknade jag av konstiga smällar utanför fönstret. Jag fick en chock när jag såg snön och att det var glada småttingar som lekte med sina föräldrar och åkte pulka!


Hela den morgonen spelade jag alla favouritjullåtar och var härligt glad =)



På kvällen blev det att HELA familjen träffades hemma hos pappa på färsk lax, vitvins-sås, potatis och god sallad =)
Robert som har snöjour var tvungen att jobba på natten så runt 20 begav sig alla av med sina egna missions! Jag fick skjuts av Sanna till Mörby där Emy skulle ha lite festande i lägenheten. Supermysigt som vanligt =)
Hade tänkt att komma hem tidigt med det blev ganska sent, haha!




På söndagen var det kalas! Jonathan fyllde i veckan 11 så jag följde med min syster och "övervakade" bowlingen. På kvällen tog vi en fika hos Lennart och Cina och sen åkte jag hem till mig..


Inga kommentarer:

 
Copyright 2009 180dagar