fredag 21 november 2008

Personaljulfest

I just say; Oj vad roligt det blev!
Igår var det personalfest med stationära/rond/ordning/kontoret i en härlig blandning på Collage. Träffade Jocke och Sabina vid Fridays och väntade på att Sanna, Teres och andra kollegor skulle anlända. Sen bar det av!

Det blev fördrink efter fördrink och tillslut hade jag fått i mig 5 stycken utan att ha ätit någon middag (ojojoj).

På festen träffade jag sen Martin, Erik, Magda, Sabina och några som man har träffat på under bevakningar här och där.

Runt 00 stack vi sen vidare till East där Erik bjöd på en Whiskey :D

När vi väl åkte hem så delade jag, jocke och Sabina på en taxi hem till mig för att kunna sova några timmar innan man var tvungen att hoppa upp och jobba igen =)

Lite bilder;












Inga kommentarer:

 
Copyright 2009 180dagar