onsdag 19 november 2008

Snö och 37 dagar kvar till jul :)

Det här inlägget är främst till alexander för att göra honom glad =)

Idag var en annorlunda jobbdag! När jag kom till kontoret så pratade jag med petra och hade det skoj i ca en halvtimme innan min mobil ringde då chefen sa att jag behövdes för uppdrag. Fick åka taxi till farsta och under en timme ersätta en ordningsvakt.. Kändes riktigt läskigt, speciellt eftersom jag hamnade på ett objekt där de har mycket problem och många avvisningar.

Som TUR var hände ingenting och en ersättare kom.

MEN det mysigaste med hela denna dagen är snön!
I Söndags när jag jobbade kom "den första riktiga snön" med stora flingor som yrde ner, men snabbt smälte bort. Idag kom det andra snö"ovädret" och när jag hoppade av vid gubbängen så låg snön kvar på marken! Snart är det juuuul, haha!

Imorrn har vi företagsjulfest och förhoppningsvis blir det jättelyckat och skoj =)
(lite snöbilder från i söndags och idag):




Annars har jag under hela förra veckan träffat roliga människor, ätit gratis lunch och repeterat lagar och förordningar på väktarutbildningen. Hade min gamla "lärare" från utbildning ett så det var extra skoj + att Andrew som jag jobbar med var på kursen! =) ..Efter att ha klarat provet så firade vi med några öl, haha!

Lite bilder:






SÅDÄR! PUSS och kram för soo long!
See you soon!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad glad jag blir att du skriver främst till mig hehe :-) kram alex

 
Copyright 2009 180dagar