måndag 1 december 2008

ANDRA VÄRLDSKRIGET ATTACKERAR!

Första måndagen i varje ny månad så ljuder flyglarmet över hela Sverige.

Kan leva mig in i skräcken som tjutorna måste ha orsakat under första delen av 1900-talet. Ojojoj!

Varför reagerar jag nu då på detta?.. JO! Tutan sitter utanför fönstret i Gubbängen-lägenheten som jag bott i underhela hösten. OJ OJ OOOOJ!

Hur som helst!
Om 18 dagar flyttar jag vidare!
Robert har sagt upp en av sina inneboende så får jag bo hos honom till jag hittar nåt eget! =) Wohoo! Måste TACKA ALLA vänner och bekanta som gett mig tips och förslag om lediga rum/lägenhet och kontrakt. Behöver ni nån gång hjälp så ställer jag gärna upp och försöker hjälpa med det jag kan göra :)

Kollade på Svts julkalender för i år. Vet inte vad jag ska säga än. Hoppas avsnittet imorrn blir liite bättre så allt kommer igång på direkten!

Sen förra inlägget vill jag avslutningsvis berätta vad som hänt!
JAG HAR VARIT MAGSJUK! Herregud! Har aldrig mått så dåligt!

Sen nu under helgen har Jonathan och Micke haft födelsedags fest och sen var jag på hemmafest i Vällingby som var superskoj det med!

Over and out!
Fralle

Inga kommentarer:

 
Copyright 2009 180dagar