lördag 10 januari 2009

Kollade på Lets Dance igår och var tvungen att skriva i Kitty´s blogg!

Blondinkitty / Kitty was here

fredrik

Kommentar på bloginlägg.

oj oj oj!
(nu blir jag så klicheeeeeig)
men jag hoppas verkligen att du är kvar i lets dance i några veckor!
Blondinbella vs Blondinkitty, hahaha!
Håller ju helt klart på dig så kan fjortisarna hålla på artificiella-bella :)
(sen som daniel skrev; Musikhjälpen var SÅ BRA! "Bigbrother" fast för välgörenhet funkade verkligen så jag hoppas det blir även i år, fast kanske lite närmre stockholm då, och varför inte under sommartid så man kan roadtrippa till dit ni är isåfall haha)
Ta hand om dig!
Don´t break a leg!
Kram
Fralle

  • 2009-01-10 10:37:54
  • 1 kommentar:

    Anonym sa...

    Haha jag älskar Kitty. Hon gick förbi fönstret på ett café där jag käkade i veckan. Hon lyste upp hela gatan. Är du frisk nu Freddan?

     
    Copyright 2009 180dagar