onsdag 17 december 2008

Galna mammor i tvättstugan och 3.högvaktskompaniet

Jag står och langar in tvätt i torkskåpet och då!,... som en sommardag fri från moln och PLÖTSLIGT börjar det ösregna kommer en av de galna mammorna (aka; en benämning enligt mig på någon som tappat livslusten, ej att förväxla med mamma; någon som har ett barn) och säger

Jag har tvättmaskin a

Jaha tänker jag (som om jag bryr mig vad din tvättmasin har för bokstav)

Jo.. då visar det sig att det finns tre torkskåp med olika bokstäver och "hennes" var tydligen den jag tagit. Grejen var bara att ingen annan i tvättstugan använde någon av de andra två så hon hade hela 2 torksåp att slänga in kläder i om hon ville... Blä säger jag bara!

Annars så har MY wish come true!
Januari till sista Mars blir det högvakt för hela slanten!
Gjorde det i december förra året och det var jätteskoj så förhoppningsvis blir det så även i (nästa) år =)

God jul på mig själv ^^

(måste ner i tvättstugan igen.. kanske sista gången jag skriver ett inlägg) *ler*

Inga kommentarer:

 
Copyright 2009 180dagar