torsdag 25 december 2008

jul jul

Känner att det snart blir dags att ladda upp lite bilder från sista tiden som gått.

Igår var det i alla fall julafton, och med min familj så vet man aldrig hur det blir (antingen jättebra eller jättedåligt). Jobbade först på för- och eftermiddagen till halv 4 (jag behövdes inte alls så jag lagade julmat till mina arbetskollegor och kollade lite på tv istället), sen spurt hem för att vara med familjen, öppna paket och fira jul!

Det blev i alla fall julmysigt!

Den roligaste presenten som jag verkligen har önskat mig för längesen men sen inte tänk på är en skrivare till datorn med patroner för varje enskild färg. När jag pluggade förpackningsdesign så skrev jag ut ritningar och tryckförslag stup i kvarten och förbrukade patron efter patron så nu har jag äntligen en "riktig" skrivare.


Vad har jag lärt mig idag:
Har åkt massa massa bil (hade inget att göra på jobbet) med arbetskollegor och bara pratat och allt mellan himmel och jord. Så det har inte hänt så mycket annat men vilket bra Väder det var!!! Nu längtar man bara till våren igen ;)

Sov så gott =)

Inga kommentarer:

 
Copyright 2009 180dagar